Sayfalar

Pascal Nouma 'Kanser tedavim sırasında da dans etmeyi sürdürdüm!'



PASCAL NOUMA:



“Kanser tedavim sırasında da dans etmeyi sürdürdüm”
-Dans etmeyi severim ama bu şekilde dans hiç etmemiştim. Çaça, salsa gibi türleri yarışma ile öğrendim. Gece hayatını yani kulüplerdeki kalabalığı ve müziği çok seviyorum. Oralarda da içimden geldiği gibi davranıyorum yani dans ediyorum.
-Yarışmanın hazırlık süreci çok ciddi. Bir haftadır günde bir saat çok ağır dans antrenmanı yapıyorum. Diğer yarışmacılar benden daha fazla antrenman yapıyorlar sanırım ama ben de kolay kolay pes eden biri değilim.
-Acun benim çok yakın arkadaşım. Her yeni projesinde beni bir şekilde dahil etmek istiyor. Bu program bir
hayır programı. Kazanan kişi 250 bin TL’lik ödülün hepsini işitme engelliler için yapılacak okula bağışlayacak. İşin bu kısmı da beni fazlasıyla ilgilendiriyor. Ben çocukken kimse bana elini uzatmamıştı, ben şimdi çocuklara elimi uzatıyorum. Çünkü bence hayatın kendini ve etrafındakileri iyi hissettirmekten başka bir amacı yok.
-2003’te kanser oldum. Şimdi bunu yaşadığım için kendimi şanslı hissediyorum çünkü Tanrı beni sınadı,
ne kadar güçlü olduğumu kendi kendime ispatlama
şansı verdi. Bir gün bile hasta olduğuma inanmadım. Tedavi sırasında da normal hayatıma devam ettim içtim, gezdim tozdum, dans ettim.
-Dans antrenmanı futbol idmanlarına benziyor, esasını istersen daha bile zor diyebilirim. Uzun zamandır ağrımayan kaslarımın ağrıdığını, çalıştığını fark ediyorum. Bir de ben sanılanın aksine spor yapan bir tip de değilim. En son “Devler Ligi” programı için idman yapmıştım. Şimdi dans çıktı. “Formunu nasıl koruyorsun?” dersen de cevabım “DNA konusunda şanslıyım” olur. Sigara, alkol tüketirim ve spor yapmam ama kilo almam.
-Antrenörüm ve partnerim Valeria çok güzel ve tatlı biri. Ben de iyi bir öğrenci olmaya çalışıyorum ama hiç esnek değilim, hatta kütük gibiyim. Bu yüzden bazen Valeria’nın sabrını zorlasam da iyi bir ekip olduğumuzu düşünüyorum.
“Dans sahada olmaya hiç benzemiyor. Biraz korkuyorum”
Pascal Nouma: “Bu yarışma beni çok heyecanlandırıyor. Hiç bilmediğim bir konuda insanların önüne çıkıp kendimi ispat etmem gerekecek. Sahada olmaya benzemiyor. Biraz korkuyorum.”

(Milliyet, Pazar, Pelin Çini'nin röportajından alınmıştır)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder