Sayfalar

Burcu Esmersoy: Yok Böyle Dans rakiplerimiz gizli bale dersleri alıyor!

                                        
“Yok Böyle Dans” yarışmasına katılan  Burcu Esmersoy her gün profesyonel dansçı partnerleriyle birlikte saatlerce antrenman yapıyor.
                                              
          


“Galiba bazı rakiplerimiz gizli gizli bale dersi alıyormuş!”

“Yok Böyle Dans” yarışmasına katılan  Burcu Esmersoy her gün profesyonel dansçı
partnerleriyle birlikte saatlerce antrenman yapıyor. Esmersoy bazı rakiplerinin, bu antrenmanların dışında gizli dersler aldığını da duymuş!


BURCU ESMERSOY;



“Anjelique’te, Babylon’da ne kadar dans edilebilirse artık...”
-Bugüne kadar hiç özel dans dersi almadım. “Romantik Komedi”deki sahnelerimden sonra insanlar özel ders aldığımı düşündüler ama orada da sadece kendimi müziğe bırakmıştım.
-Normal hayatımda gece dışarı çıktığımda dans ederim ama bu dansın yarışmadakilerle alakası yok tabii.
Programda salsa, vals, çaça gibi salon dansları yapıyoruz. Ben normalde Anjelique ya da Babylon’da artık ne kadar dans edilebilirse o kadar ediyorum.
-Çaça ve salsa gibi Latin danslarına yatkınım. Onları çok eğlenceli buluyorum. Yani “Sınavda hangi bölümden soru gelse çakmazsın?” derseniz cevabım bu iki dans türü olur.
-Sanırım bu yarışmaya karar verdiği zaman Acun’un ilk aklına gelen isimlerden biriydim.
Ben de projenin Acun’a ait olduğunu duyunca
hiç düşünmeden kabul kabul ettim zaten.
“Yok Böyle Dans”ın sosyal sorumluluk projesi olması, kazanılacak ödülün duyma engelli çocuklara okul yapımında kullanılacak olması benim için çok önemli.
-“Yok Böyle Dans”ın çok ciddi bir hazırlık süreci var. Günde beş saate yakın antrenman yapıyorum. Duyduğuma göre diğer yarışmacılar arasında gizli gizli bale ve sahne duruşu dersleri alanlar varmış. Ben gerek görmedim.
-Partnerim Jake süper bir dansçı. Güney Afrikalı, çok tatlı biri. Biraz fazla mükemmelliyetçi. Antrenmanlarda ondan çok şey öğreniyorum. Uyumlu bir ikili olduğumuzu düşünüyorum.

 (Milliyet, Pazar, Pelin Çini'nin röportajından alınmıştır)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder